"Themeneatfruit."

Překlad:Ti muži jedí ovoce.

před 3 roky

12 komentářů


Lea355774

Vždyť tam je men jak může men být muži?!

před 3 roky

Nemesis_NaR

Tak, že "mEn" je jednou z mála vyjímek pro tvoření množného čísla a opravdu to je "muži". Jednotné číslo "muž" je "mAn". Stejně tak "womAn x womEn."

před 3 roky

Torsten_Kozel

(MAN) je muž zatímco (MEN) jsou muži !!!

před 1 rokem

GabrielaDe640725

Proč tam nemuže být jí

před 2 roky

ZdenkKrato

Občas to lpění na spisovnosti je otravný

před 2 měsíci

saticek
saticek

proč nemůže být "man"?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože by to bylo "muž". Viz můj starší příspěvek.

před 3 roky

saticek
saticek

dekuji

před 3 roky

Marion361667

Jak mam rozlisit kdy mi diktuji men a kdy man? Neslysim v tom rozdil...:(

před 1 měsícem

Jaaaa123

Tak čti

před 2 dny

Chong23

mě spíš nejde na rozum proč je množné fruits špatně. Když je to kupa mužů, tak bych viděl že nejedí to jedno ovoce (jakože neurčitý druh ovoce), třeba jednu jahodu, ale jedí spousty ovoce, protože počítám že každý má svůj kus ovoce. Věřím že to logiku má, ale mě to uniká :(

před 2 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.