"Zij schrijven voor decennia."

Vertaling:They write for decades.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


betul103792

Waarom mag het niet decade zijn en moet het decades zijn?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Decennia: meervoud, thus decades

Decennium: enkelvoud.

1 jaar gelden

RuubjeFrederique

wat is decennia

2 jaar gelden

BernardPol
BernardPol

Decennia is het meervoud van decennium(een periode van 10 jaar)

1 jaar gelden

Yatooki
Yatooki

10 jaar

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.