"Zahrňte prosím, datum svého narození do vaší odpovědi."

Překlad:Please, include your date of birth in your answer.

October 15, 2015

28 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


LenkaEywa5

Dala jsem please na konec, jinak vše stejně. Proč to není v pořádku? Ve spoustě vět bývá prosím na konci.


Pavel221503

prosim, slo by: the date of your birth, dekuji


Nemesis_NaR

Pokud vím, tak šlo.


SomLinda

Výraz "birthdate" sa v angličtine tiež bežne používa. Prečo nie je zahrnutý?


gaston68cz

Mohlo by byt krome "in your answer" pouzito "to/into your answer"?


Imogendw

Se slovesem "include" nemohlo, a nemuzu si predstavit sloveso ktery by fungoval i v tomto smyslu i s predlozkami "to/into"...


dominojirotka

V české větě je přebývající čárka za prosím.


Filomena.Prvni

Anebo jedna chybí: Zahrňte, prosím, datum...


me22dec

Koukám, že už dva roky se nic nezměnilo. :) Přidejte, prosím, druhou čárku. / Nebo prosím odstraňte tu stávající. :D Děkujeme.


Lochnesska

spíš tam jedna chybí. Prosím je vložené


Johana84594

zahrňte do SVÉ odpovědi !!!


Johana84594

Nemáte pravdu, ale kvůli takovým, jako jste vy, bude brzy zájmeno svůj zcela dobrovolné.


Johana84594

Česky se dá říci "své datum narození" i "datum svého narození", v angličtině ty dvě možnosti nejsou? Tedy zde "your date of birth" nebo "date of your birth"? Pokud ano, tak je ten překlad špatně.


ok1pzh

Proč nemůže být "into"?


PavelFogl

Please patří na konec


Dominik223215

Proč je vedle slova "prosím" čárka jen z jedné strany? Proč ne "Zahrňte ... do SVÉ odpovědi"?


Johana84594

Jedna čárka je špatně, "prosím" má být odděleno čárkami z obou stran. Ale Duolingo se o čárky nestará, tak to asi už nikdo neopraví.


zdenko526824

Zopakuji dříve položenou nezodpovězenou otázku. Proč neuznáno INTO ale jen IN? To datum bude součástí odpovědi.


JanaVackov8

Please include date of your birth ... Proč nemůže být?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.