"When were you on that boat?"

Překlad:Kdy jsi byl na té lodi?

October 15, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


wertyu1

Proč tam nejde použít "was" ? Děkuji za odpověď.


kacenka9

Protoze sloveso 'byt' je jednim (z velmi mala) nepravidelnych sloves v case pritomnem. Anglictina ma plno nepravidelnych casu minulych, ale v pritomnem case je to snad jen byt a mit.

je to

I was - byl jsem

you were - byl jsi

he was - on byl

we were - byli jsme

you were - byli jste

they were - byli (oni)


Jana702933

Proč je "na této lodi" špatně? A správně jen "na té lodi". V tom případě by mělo být tedy je "on the boat", ne?


MrsPapajik

Nemelo by se uznat i 'kdy jsi byl na lodi'?


ZdekaSchoo

ne, je tam that, ne the, tak na té/tamté/tamhleté lodi

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.