"On mluví anglicky."

Překlad:He speaks English.

October 15, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Pepa958788

On, ona, a ono 3pad jednoté číslo na konci s


TomTihelka2

Pepo velice dekuji nechapal sem to dlouho nejlepsi vysvetleni jednuduchy


Jolanka004

Proč né i speak? Místo speaks. Já to fakt nechápu tu větu...


RadkaHjkov1

No protože je on ona ono a tam se píše na konci speaks a když je my vy oni tak tam je speak


AntoninWag

He she it má prostě S za každým slovesem. Třeba: The woman eats the bread.


gorotatat

Dělá mi hrozný problém rozpoznat kde je s a kde ne. Může mi to prosím někdo vysvětlit


ZdekaSchoo

to už vysvětlené bylo


VeronikaBluaCZ

Napsal jsem he speaks Enghlis a dalo mi to chybu? Tak nevim


ZdekaSchoo

kupte si slovník a na papír 100 krát napište English, je vám to jasné? English, ne Enghlis

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.