Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Obvykle"

Překlad:Generally

před 2 roky

12 komentářů


e_m_i_l_s

Usually ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, ale takovou odpoved system uznava

před 2 roky

e_m_i_l_s

Neskusal som, len sa pytam pre upresnenie... A vdaka.

před 2 roky

StomPrgr

Proč nemůže být "In generally"??

před 5 měsíci

lenkaskodova

Dobrý den.mohu se zeptat? V lekci příslovce jsem se naučila slovicka usually, generally a normally. Jsou všechny tri významově totožná? Usually a generally dle diskuze ano a normally? Děkuji.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Tato slova se hodne prekryvaji. Urcite jsou vyjimky, kde se jedno pouziva casteji nez jine v urcite situaci, ale zde napriklad prijimame vsechna.

před 1 rokem

kaqpa
kaqpa

'as usual'?

před 2 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

"Jako obvykle". Pro samotné "obvykle, běžně" to "as" není nutné.

před 2 roky

Nermina482805

A co to general???

před 8 měsíci

ity762265

Kdyz jsem v předchozím cviceni oznacila" generaly" jako obvykle ,neuznalo mi to protože jsem nedala" in generaly" .A tady ni to označuje" generaly "i" in generaly "jako spravny preklad

před 8 měsíci

AndreasDol4

Neznamená náhodou slovo ,,General,, - Generál? Tak proč mi píše že ,,It Generally,, je špatně a ,,It General,, je správně.

před 6 měsíci

AdinaHnova

Proč se tam musí psát '' in generally'' normálně general mi to neuznalo

před 5 měsíci