"Obvykle"

Překlad:In general

před 3 roky

14 komentářů


e_m_i_l_s

Usually ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, ale takovou odpoved system uznava

před 3 roky

e_m_i_l_s

Neskusal som, len sa pytam pre upresnenie... A vdaka.

před 3 roky

StomPrgr

Proč nemůže být "In generally"??

před 8 měsíci

lenkaskodova

Dobrý den.mohu se zeptat? V lekci příslovce jsem se naučila slovicka usually, generally a normally. Jsou všechny tri významově totožná? Usually a generally dle diskuze ano a normally? Děkuji.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Tato slova se hodne prekryvaji. Urcite jsou vyjimky, kde se jedno pouziva casteji nez jine v urcite situaci, ale zde napriklad prijimame vsechna.

před 1 rokem

kaqpa
kaqpa

'as usual'?

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

"Jako obvykle". Pro samotné "obvykle, běžně" to "as" není nutné.

před 3 roky

Nermina482805

A co to general???

před 11 měsíci

ity762265

Kdyz jsem v předchozím cviceni oznacila" generaly" jako obvykle ,neuznalo mi to protože jsem nedala" in generaly" .A tady ni to označuje" generaly "i" in generaly "jako spravny preklad

před 11 měsíci

AndreasDol4

Neznamená náhodou slovo ,,General,, - Generál? Tak proč mi píše že ,,It Generally,, je špatně a ,,It General,, je správně.

před 9 měsíci

AdinaHnova

Proč se tam musí psát '' in generally'' normálně general mi to neuznalo

před 8 měsíci

Zdenka624215

Dobrý den, výběr slov mi nenabízí nic z toho, co mi Duolingo napsalo jako správnou odpověď, tj. "generally"

před 1 měsícem

Jana594749

general jsem vybrala z nabízených slov

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.