"Obvykle"

Překlad:Generally

October 15, 2015

19 komentářů


kacenka9

Ano, ale takovou odpoved system uznava


e_m_i_l_s

Neskusal som, len sa pytam pre upresnenie... A vdaka.


MraTomek

To možná ano, ale v té doplňovačce to nebylo na výběr


StomPragr

Proč nemůže být "In generally"??


BohdanSmrcek

Nejsem sice v angličtině zběhlý ani to přesně nevím, ale zdá se mi, že může být buď ,,generally'' a nebo ,,In generall'' a všechny tyto možnosti zde byly k výběru.


Anislavka123

Já jsem to napsala a ono to potvrdilo jako správně


lenkaskodova

Dobrý den.mohu se zeptat? V lekci příslovce jsem se naučila slovicka usually, generally a normally. Jsou všechny tri významově totožná? Usually a generally dle diskuze ano a normally? Děkuji.


kacenka9

Ano. Tato slova se hodne prekryvaji. Urcite jsou vyjimky, kde se jedno pouziva casteji nez jine v urcite situaci, ale zde napriklad prijimame vsechna.


davidbartos2580

Na základnej škole sme sa učili význam prísloviek pomocou %, ktoré určujú, ako často sa niečo deje:

100% Always (vždy) 90% Usually (zvyčajne) 80% Generaly (obvykle) 70% Often (často) 50% Sometimes (niekedy)

Preklady slov nie sú a ani sa nedajú určiť presne. Pri komunikovaní to nie je na prvom mieste, ale počítače to zrejme berú za veľmi dôležité


ity762265

Kdyz jsem v předchozím cviceni oznacila" generaly" jako obvykle ,neuznalo mi to protože jsem nedala" in generaly" .A tady ni to označuje" generaly "i" in generaly "jako spravny preklad


Renta48445

Myslím, že problém je v "L" na konci- in generaL, ale generaLLy. In general- obecně, všeobecně/ generally- obvykle, většinou. Tak jsem to pochopila já


AndreasDol4

Neznamená náhodou slovo ,,General,, - Generál? Tak proč mi píše že ,,It Generally,, je špatně a ,,It General,, je správně.


AdinaHnova

Proč se tam musí psát '' in generally'' normálně general mi to neuznalo


Zdenka624215

Dobrý den, výběr slov mi nenabízí nic z toho, co mi Duolingo napsalo jako správnou odpověď, tj. "generally"


Jana594749

general jsem vybrala z nabízených slov


LipoLipoLipo

IN GENERAL a GENERALLY se hlavně v 99% procentech v anglicky mluvících zemích používá pro OBECNĚ a ne pro OBVYKLE proboha..


davidbartos2580

Myslím, že medzi slovami OBECNĚ a OBVYKLE je minimálny rozdiel.


333skpp333ss

Opet duolingstina.jako obvykle...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.