Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea se simte bine."

Traducere:She feels well.

acum 2 ani

5 comentarii


khaledtyro

Is feeling good? Why not?

acum 2 ani

Constantin676596

De ce si she feels good? Well e adverb, iar daca good e adverb eu sunt Papa de la roma

acum 2 ani

sebi.crisu

... intr-un final m-am prins.... trebuiau bifate ambele raspunsuri corecte...She feels good., She feels well. Multumesc.

acum 2 ani

aristos9
aristos9

She feels fine este de asemenea corect

acum 2 ani

BuniBra

Am răspuns asa anterior

acum 1 an