"The men eat breakfast."

Překlad:Muži jedí snídani.

October 16, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Miroslav961914

Ti muži jí snídani je podle mě správně stejně jako jedí


PetrPalicka

Proč je v množném čísle použitý určitý člen? Domníval jsem se, že v množném čísle se členů nepoužívá.


jenda48

Stará škola, To vždy znamená Ti konkrétní muži ,́ nikoliv obecně muži. Např. Food je nepočitatelné, tak je bez členu. Ale The food znamená to konkrétní jídlo a nepřeložení The je okamžitě chyba, poněvadž se tom případě nejedná o určitý člen, nýbrž UKAZOVACÍ ZÁJMENO. Taky mi chvíli trvalo, než jsem si to takto uvědomil. A v gramatice to nenajdete. Ale všechny nemám a neznám. Proto Duolingo i s jeho občas krkolomnými překlady DO češtiny.


duro007

Proc je odpoved v mnoznym cislu a ne " ten muzi ji snidani " ? Dekuji


Nemesis_NaR

Protože "mAn" = "muž", zatímco "mEn" = "muži". Jedna z mála výjimek co se týče tvoření množného čísla. Stejně tak "womAn x womEn"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.