1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Дощ тривав впродовж тижня."

"Дощ тривав впродовж тижня."

Переклад:It kept on raining for a week.

October 16, 2015

21 коментар


ser-ts

чому так не можна: it was raining for a week ?


OlegPrymachuk

А так? It has rained during the week


Oleh348342

Тому що дощ йшов визначений період часу


Dmy_S

Мульйон варіантів, але ми прилежно вчимо конструкцію "kept on" )
Утім, все одно не ясно, чому не можна, напр.,
It has kept on raining for a week чи
It had kept on raining for a week?


deniko
Mod
Plus

Я продивився звіти і форум, і додав усі альтернативи, що мають сенс. Сподіваюся, перекладати це речення буде комфортніше.


Dmy_S

Я ж не наполягав )) Просто цікавився, чому не можна перфектом? Так може і не варто, а краще, напр., прогресивом.
Зі стану комфорту теж треба іноді виходити. Не прийме воно в тебе з десяток разів "it rained" чи "it was raining" - диви й запам'ятаєш, що в англійській є така цікава штука, як "keep on" )


deniko
Mod
Plus

It has kept on raining for a week - це гарне речення, але воно означає, що дощ розпочався тиждень тому, але він і досі падає. Тобто ми би це, мабуть, переклали як "Дощ продовжує йти/падати вже тиждень"

It had kept on raining for a week, прив'язуючи це до якогось моменту в минулому - так, ми би українською переклали це так само, як і ...kept on raining...


TolikTolik5

Просто сміюсь--- я писав, що ця конструкція, стосовно дощу--- ну остання, яка використовується Найпопулярніши є в коментах інших користувачів--- повторювати не буду.


deniko
Mod
Plus

Вона використовується дуже часто, якщо ми хочемо сказати, що дощ продовжував падати і падати... І не лише про дощ. ...kept on doing... - це дуже природній, ідіоматичний і часто вживаний вираз англійською.

Якщо просто "дощ падав" - то так, It rained/It was raining (and whatnot).

Просто сміюсь

Але завжди добре бачити вас у доброму гуморі!


TolikTolik5

Ще раз повторюю-- сама фраза -- да відома, але -- ми контекст не змаємо і не модемо знати ---тому використання цієї конструкції--- є останім, що може прийти на ум для переклалу ----дрщ тривав впродовж тиджня.


deniko
Mod
Plus

Ну тут англійське речення оригінал. Воно є частиною курсу. Його мета - навчити конструкції "kept on...", яка є гарною і природньою конструкцією.

Звісно виникають проблеми при зворотньому перекладі, можливо, українське речення - не самий вдалий із можливих перекладів оригіналу. Якби я перекладав, я би переклав It kept on raining for a week як Дощ продовжував падати цілий тиждень (незважаючи на те, що слова "цілий" англійською немає), або якось так, показуючи продовженність.


OlegYermak

Що таке it kept ?


Oleh348342

Keep on - тривати, друга форма kept on


yarkohorror

Типу дощ "тримався" тиждень.


roma_34

Або it has rained for a week


Irena_lee

...along a week?


SWOX20

але ж там написано "впродовж". то чому не "during"?


Danik21697

"For" - це і є "впродовж". А "during" - це "під час".


a3wZ10

The rain lasted for a week


TolikTolik5

It kept on raing... -- це остання конструкція яку хтось використає для речення--- дощ тривав.... Автор речення має незаурядну фаантазію.


deniko
Mod
Plus

It kept on raining/snowing - це дуже природня конструкція англійською мовою. Ось ще кілька прикладів.

Ще багато прикладів із "kept on" - без it на початку.

Пов'язані обговорення

Learn English in just 5 minutes a day. For free.