Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"What color are your bedsheets?"

Překlad:Jakou barvu má tvé povlečení?

před 2 roky

18 komentářů


Jimmy2087

bedsheets jako ložní prádlo se dá použít?

před 2 roky

MartinHochCZ

Povlečení je pomnožné číslo, takže mohlo by jít přeložit i takto: "Jakou barvu mají tvoje povlečení?" Případně proč nikoliv?

před 2 roky

kejko2

Nepochopila jsem, proč nelze napsat: "Jakou má barvu tvoje povlečení?"

před 1 rokem

TobiasPazo

Kliknete na to

před 3 týdny

mkmk84

šlo by to pomocí slovesa have? What color have your bedsheets?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Have se pouzit da, ale ne tak, jak to mate navrzene. Sloveso 'byt' je vyjimkou mezi slovesy a nepotrebuje pomocne sloves 'do' v otazce. Takze veta s 'have' by znela 'What color do your bedsheets have?' Coz je v anglictine trosku krkolomne.

před 2 roky

TobiasPazo

Nezajmavé

před 3 týdny

gaston68cz

Bedsheet je povleceni nebo prosteradlo?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

V anglickych zemich se na povleceni moc nehraje. Spi se pod jinym systemem prikryvek, prosteradlo pod vami, prosteradlo nad vami, deka, tepla deka, podle rocnich obdobi. Perina jako takova se vyskytuje prevazne v domacnostech 1. generace pristehovalcu z evropy. A blbe se v obchodech shani.

před 2 roky

Bacuni
Bacuni

Proč nejde: Jaká je barva tvých prostěradel?

před 2 roky

AlenaMehrl1

Chyba je i slovosled,kdyz vyznam je stejny? V cestine? Jakou ma barvu tvoje povleceni nebo jakou barvu ma tvoje povleceni? To prece NENI CHYBA?!

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ano není. Opět připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

EvaStakov

Jak barevna jdou tva prosteradla? Mohlo by se to přeložit i takto? Děkuji

před 1 rokem

JosephKulda

Proč nejde: "Jaké barvy máte prostěradla?"?

před 1 rokem

Danue0

Jaké barvy jsou vaše prostěradla?

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Poslechové cvičení - dáma Plechová říká /beči/. Skutečně se slovo "bedsheets" takto vyslovuje??

před 10 měsíci

tomra2
tomra2

Proc nemuze byt: Jaka je barva tveho povleceni? neni tam prece zadne have.

před 3 měsíci