"What color are your bedsheets?"

Překlad:Jakou barvu mají tvoje prostěradla?

October 16, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jimmy2087

bedsheets jako ložní prádlo se dá použít?


gaston68cz

Bedsheet je povleceni nebo prosteradlo?


kacenka9

V anglickych zemich se na povleceni moc nehraje. Spi se pod jinym systemem prikryvek, prosteradlo pod vami, prosteradlo nad vami, deka, tepla deka, podle rocnich obdobi. Perina jako takova se vyskytuje prevazne v domacnostech 1. generace pristehovalcu z evropy. A blbe se v obchodech shani.


mkmk84

šlo by to pomocí slovesa have? What color have your bedsheets?


kacenka9

Have se pouzit da, ale ne tak, jak to mate navrzene. Sloveso 'byt' je vyjimkou mezi slovesy a nepotrebuje pomocne sloves 'do' v otazce. Takze veta s 'have' by znela 'What color do your bedsheets have?' Coz je v anglictine trosku krkolomne.


regika.

ve větě je ARE - v odpovědi má být "MAJÍ" ne "má"


Johana84594

Povlečení je v češtině jednotné číslo, v angličtině množné, s tím asi nic nenaděláme.


KaterinaBo518588

Po roce stále neuznává prostěradlo, v jiném cvičení to zase prostěradlo je :-(


ZdekaSchoo

prostěradlo je bedsheet https://slovnik.seznam.cz/preklad/cesky_anglicky/prost%C4%9Bradlo bedsheets je buď prostěradla nebo povlečení

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.