"Whose beer is it?"

Překlad:Čí je to pivo?

October 17, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


NikolkaNo

Nechce mi uznat překlad do čj - "Koho je to pivo?" ...


ValaCZE

Protože to je špatně. Otázka na vlastníka nebo původce se vyjadřuje zájmenem čí.


TuxikCZ

Slovo pivo nejde dát jako poslední


Nemesis_NaR

Asi nám budeš muset uvést celou větu, protože slovo pivo v nadpisu diskuze (a tedy v hlavním překladu) je právě na konci věty.


AdamOlejnk1

Koho je to pivo mělo být uznáno.?děkuji


Pezik14

whose je v překladu "čí" nebo "koho", přesto mi "koho je to pivo" neuzná.


Speede8

Zase super překlad... Koho je to pivo - a chyba.. Prosím doplnit.


pl4toon

Ani zaboha jsem ani po 10tém přehrání nemohl rozeznat, jestli jde o pivo, nebo medveda. Tak jsem tam neco prsknul, bylo to 50 na 50 :D


Ala275562

Take i já nerozeznám p-b. ?? A mám sluchátka.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.