1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Thanks and good night!"

"Thanks and good night!"

Переклад:Дякую, та добраніч!

October 17, 2015

14 коментарів


Galina212321

Написала: Спасибі і доброї ночі. - не правильно. Чому?


3j0h6

Я теж цього не розумію чому?


UQ7c

Воно так погано чуэ, говорю однаково а нормально чуэ з другого або третього разу


Borys203612

Дуууже погано розпізнає good night. Вимовляв десятьма різними темпами, способами і т.д.


RockKinder

Написав "Дякую, на добраніч!" - не правильно.


andreusDAD

То добре що не зарахували - слово "and" все-таки смислове, а не службове + може ти іще не зустрічав його ніде і в поспіху прийняв за, приміром, "Thank you good night!" без коми. (Така думка). Ще з означеним артиклем ("the") подібні речення попадаються - "The pen is on the table" треба перекладати як "Ця ручка на столі".


Borys203612

Проблема вирішилась: вимовив дуже повільно і кожне слово окремо.. %)


zuqN1

Так не чесно!!!


47Kp2

s в кінці значить множина, написав Дякую вам і на добраніч, а це їбать не вірно


BogdanVlad8

Приходиться читать неправильно, что бы оно засчитало


Dima878471

Пять раз написав по украйинські всe правильно слово в слово А програмка всeодно тупить Но цe тилкі пeрша погришність за вeсь час А так я сильно довольний Розробочікі молодці !!!Так тримати


vo0r6

Погано чує останнє слово


get_Den

Українською можна сказати по різному, а приймає лише один варіант.


MyroslavaA

Я написала: Дякую, спокійної ночі! ЧОМУ НЕ ПРАВИЛЬНО???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати