Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Horses are animals."

Μετάφραση:Τα άλογα είναι ζώα.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


pol1958

η ακριβης μεταφραση ειναι : "Αλογα ειναι ζωα" και οχι "τα Αλογα ειναι ζωα"

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Όχι, γιατί η μετάφραση πρέπει να είναι σωστή και στη γλώσσα που μεταφράζουμε. Το άρθρο μπορεί να παραληφθεί στα αγγλικά αλλά όχι στα ελληνικά.

πριν από 2 χρόνια

sakiskozan

Νομίζω το σωστό είναι the horses are animals

πριν από 2 χρόνια

XusS14

Γιατι δεν ειναι The horses

πριν από 9 μήνες

VSChris1

Φυσικά

πριν από 9 μήνες