1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Horses are animals."

"Horses are animals."

Μετάφραση:Τα άλογα είναι ζώα.

October 17, 2015

17 σχόλια


sakiskozan

Νομίζω το σωστό είναι the horses are animals


pol1958

η ακριβης μεταφραση ειναι : "Αλογα ειναι ζωα" και οχι "τα Αλογα ειναι ζωα"


D_..

Όχι, γιατί η μετάφραση πρέπει να είναι σωστή και στη γλώσσα που μεταφράζουμε. Το άρθρο μπορεί να παραληφθεί στα αγγλικά αλλά όχι στα ελληνικά.


XusS14

Γιατι δεν ειναι The horses


georgiapap1981

Κανονικά δεννθα έπρεπε να Έχει το the Αυτή η πρότασή


poupi394823

Or The horses are animals ??


8eoP11

Δεν έχει το the στην αρχή


6xTv

Μα δεν θελει το the μπροστά;


KONSTANTIN140830

Πιστεύω θα έπρεπε να ειχε το the μπροστά


PAYannopou

Νομίζω το σωστό είναι the horses are animals οπως λεει ο sakiskozan

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.