1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Horses are animals."

"Horses are animals."

Μετάφραση:Τα άλογα είναι ζώα.

October 17, 2015

9 σχόλια


pol1958

η ακριβης μεταφραση ειναι : "Αλογα ειναι ζωα" και οχι "τα Αλογα ειναι ζωα"


D_..
Mod

    Όχι, γιατί η μετάφραση πρέπει να είναι σωστή και στη γλώσσα που μεταφράζουμε. Το άρθρο μπορεί να παραληφθεί στα αγγλικά αλλά όχι στα ελληνικά.


sakiskozan

    Νομίζω το σωστό είναι the horses are animals


XusS14

    Γιατι δεν ειναι The horses


ufSkI

    Δεν καταλαβαίνω το έγραψα σωστά άλλα μου το έβγαλε λάθος

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.