Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή τρώει μόνο φρούτα."

Μετάφραση:She only eats fruit.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


Alexandros87gr

εγω εγραψα she eats only fruits, το πηρε σωστα αλλα γιατι εσεις το εχετε αλλιως;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Στα αγγλικά η λέξη fruit μερικές φορές χρησιμοποιείται ως μη-μετρήσιμο κι έτσι δεν έχει πληθυντικό, όπως σε αυτήν την πρόταση, ή εδώ:
Fruit is good for your health. Τα φρούτα είναι καλά για την υγεία σου.

Στον πληθυντικό, fruits, μπαίνει όταν αναφέρεται σε διάφορα είδη φρούτων:
I like exotic fruits such as Papaya and Mango. Μου αρέσουν τα εξωτικά φρούτα (τα εξωτικά είδη φρούτων), όπως η παπάγια και το μάνγκο.

πριν από 2 χρόνια

xWnL1

Ok

πριν από 10 μήνες