1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή τρώει μόνο φρούτα."

"Αυτή τρώει μόνο φρούτα."

Μετάφραση:She only eats fruit.

October 17, 2015

3 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

Alexandros87gr

εγω εγραψα she eats only fruits, το πηρε σωστα αλλα γιατι εσεις το εχετε αλλιως;

October 17, 2015

ssurprize

Στα αγγλικά η λέξη fruit μερικές φορές χρησιμοποιείται ως μη-μετρήσιμο κι έτσι δεν έχει πληθυντικό, όπως σε αυτήν την πρόταση, ή εδώ:
Fruit is good for your health. Τα φρούτα είναι καλά για την υγεία σου.

Στον πληθυντικό, fruits, μπαίνει όταν αναφέρεται σε διάφορα είδη φρούτων:
I like exotic fruits such as Papaya and Mango. Μου αρέσουν τα εξωτικά φρούτα (τα εξωτικά είδη φρούτων), όπως η παπάγια και το μάνγκο.

October 20, 2015

xWnL1

Ok

October 28, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.