1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Kdy jsi odjela?"

"Kdy jsi odjela?"

Překlad:At what time did you leave?

October 17, 2015

9 komentářů


julieg585268

šlo by "when did you leave?" ?


Nemesis_NaR

To bylo první, co mě napadlo, když jsem tu českou větu viděl. Nahoře uvedenou anglickou větu bych skoro viděl spíš na "V kolik hodin jsi odjela?"


kacenka9

takovou vetu ale prijimame


julieg585268

aha, ale to jsem nevěděla, nebyla to forma otázky: Čj →přepis do Aj, kde by se mi to ukázalo jako správná odpověď. Tak proto jsem se ptala. děkuji.


Ivan843689

At what time znamená v kolik hodin, nebo ne? Když jsem přeložil jako when, je to špatně, tak nevím...


ZdekaSchoo

Přidejte screenshot s chybou nebo zkopírujte větu, kterou jste napsal, napište, co to bylo za cvičení, na čem děláte duolingo (počítač, mobil a web prohlížeč, mobil a aplikace, systém, when je uznávané a bez dalších informací se nedá zjistit, kde je chyba, pokud neposkytnete dost informací, nemůžete dostat inteligentní odpověď, buď nedostanete odpověď žádnou nebo dostanete odpověď vhodnou k vaší otázce a vy jste napsal, že jste použil when, což není ani screenshot ani kopie celé věty, protože when se uznává, tak chyba musela být v jiné části věty, kterou jste neuvedl https://forum.duolingo.com/comment/7117296 https://forum.duolingo.com/comment/18932785 https://forum.duolingo.com/comment/27333813


Daku_

Je rozdíl jestli použiji At what time did you leave? nebo What time did you leave at? Děkuji


kacenka9

No, ta prvni veta je gramaticky spravne, tak druha ne. Predlozky na konci by stat nemely. Nicmene v praxi casto stoji, ale zrovna v teto vete by to nikdo nerekl ani hovorove. Ono totiz uplne staci "What time did you leave?" a to 'at' neni nutne a na zacatek ho obcas nekdo da, ale na konec uz ne.


Filip525714

Může být místo leave x departure

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.