1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has a television."

"She has a television."

Překlad:Má televizi.

October 17, 2015

7 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Zdarec

Proč je - She has a television - přeloženo jako - Má televizi -? Trochu mě to mate, protože bych to přeložil, jako - Ona má televizi.

September 19, 2018

kacenka9

Odpoved "Ona ma televizi" system take prijima. Ale cestina ne nutne pouziva osobni zajmena, takze nejsou povinna. V AJ musi byt pokazde. V CJ staci jednou rict kdo nebo co a pak uz zajmena vynechavame

September 19, 2018

Zdarec

Děkuji za odpověď. V tomto případě je ale věta bez kontextu a sděluje nám, že ONA má televizi. Kdybychom se předtím bavili o ženě, tak z kontextu víme, že ONA (ta žena) má televizi, přesně jak píšete. V podstatě o nic nejde, jen mě jakožto začátečníka zmátlo, že se jako hlavní překlad nebere spíše ta varianta - Ona má televizi-.

September 21, 2018

PetrZavora

Proč nejde tv? Tv je jako televize

September 21, 2018

kacenka9

Jde. Takovy preklad je mezi uznavanymi

September 21, 2018

janagaba

Neuznalo mi to she has a TV

August 16, 2019

tatka_
Mod

Neuznalo vám to, protože překládat máte z angličtiny do češtiny.

August 16, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.