"She has a television."

Překlad:Má televizi.

October 17, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


[deaktivovaný uživatel]

    Proč je - She has a television - přeloženo jako - Má televizi -? Trochu mě to mate, protože bych to přeložil, jako - Ona má televizi.


kacenka9

    Odpoved "Ona ma televizi" system take prijima. Ale cestina ne nutne pouziva osobni zajmena, takze nejsou povinna. V AJ musi byt pokazde. V CJ staci jednou rict kdo nebo co a pak uz zajmena vynechavame


    [deaktivovaný uživatel]

      Děkuji za odpověď. V tomto případě je ale věta bez kontextu a sděluje nám, že ONA má televizi. Kdybychom se předtím bavili o ženě, tak z kontextu víme, že ONA (ta žena) má televizi, přesně jak píšete. V podstatě o nic nejde, jen mě jakožto začátečníka zmátlo, že se jako hlavní překlad nebere spíše ta varianta - Ona má televizi-.


Petr490

      Proč nejde tv? Tv je jako televize


janagaba

      Neuznalo mi to she has a TV


tatka_
      Mod
      Plus

      Neuznalo vám to, protože překládat máte z angličtiny do češtiny.


Ondej108243

      Také mi neuznalo (she has a tv)


alef77

      Mimochodem, spravně česky by mělo být spíš "televizor", protože je zjevně myšlen ten přístroj, zatímco "televize* (I když se to dnes už skoro nerozlišuje) je služba nebo instituce (televizi má třeba Soukup, který vlastní TV Barrandov).


tatka_
      Mod
      Plus

      V definici slov televize a televizor máte samozřejmě pravdu. U pojmu televize (pro přijímač) se jedná o hovorový výraz, který dle pravidel Dulingo přijímá. Nepřijatelné jsou nespisovné výrazy.


MineOnlyDiamon1

      Prečo tam nemôže byť "Ona"?

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.