"Tohle musíte udělat sami."

Překlad:You need to do this yourselves.

October 17, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


medulienka.7

Prečo tam nie je "by yourselves"?


nejlepsi_u_nas

Prosím odpovězte někdo na dotaz medulienky. děkuji


kacenka9

Je, takova varianta je prijimana


Vegelaine

proč nemůže být "you have to do this on your own"?


Tanamal3

Také se přidávám k dotazu, proč je špatně:You have to do it yourself ?


eznkovRena

YourselF - TY, YourselVES - VY, IT- to THIS - toto, tohle. Proto to máte špatně.


Jenda-48

No, s vysvětlením this souhlasim, s vysvětlením yourself a yourselves nikoli. Protože yourself by bylo pro větu ... musíte to udělat SÁM. Yourselves pro větu, která je zadaná...musite to udělat SAMI. A ono vám to s vykáním v jednotném čísle unikne pozornosti a proto je dle mého názoru tolik dotazů na yourself. Takže pořádně, radši třikrát, přečíst zadání. Mně to taky chvíli trvalo, než jsem si to uvědomil. Snad to ostatním taky pomůže. SÁM A SAMI určuje zda yourself nebo yourselves. A v zadání je SAMI.


Ivo150846

Výborná vysvětlující poznámka.


kaqpa

Neznamená 'you need to do' skôr mali by ste než musíte?


Daku_

Taky by mne to zajímalo. Můžu poprosit o odpověď? Díky :-)


Eva537847

A co takhle: You have to do this yourselves.


heavenlee917333

Tato odpověď je přijímána.


NinaOBel

What about You have to do it yourselves?


ajoMareck

you have to do this alone? zle dobre?


kacenka9

To je sice 'sami', ale ve smyslu 'osamocene'. Musite pockat, az tam nikdy jiny nebude a pak to udelat.


eznkovRena

proč je špatně THIS you must do/you have to do/ yourselves - zvýraznění TOHLE na začátku./ to ostatní nemusíte dělat sami/


kacenka9

Doplneno. Diky.


JanaRuza

Proč nelze "have to do" a musí být "need to do"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.