"Já jím jablečný chleba."

Překlad:I eat apple bread.

October 18, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ella.mert

Jablečný chleba????????????????????????


Veronika175429

Existuje jablečný chleba????


Vla45855

To musí jíst jen když je tma.


Tom162066

Proce neni uznáno I eating apple bread ?


Daku_

Správně by to bylo I am eating an apple bread. Takže chybí člen a ájmeno být v průběhu


AllurianaM

myslím že nejde o existenci, ale proč nelze uznat "I eat apple's bread"?


Lenka_Straw

Protože to by ten chléb patřil tomu jablku. =)


BarborkaPa2

Jablecny chleba nie skor strudla alebo jablkovy kolac?


Lenka_Straw

Ne, to je něco jiného, než štrúdl nebo koláč. =) Mimochodem, tady je recept: https://www.allrecipes.com/recipe/231288/debbies-amazing-apple-bread/ =)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.