"We sleep."

Tłumaczenie:Śpimy.

10/18/2015, 12:41:25 PM

9 komentarzy


buskes76

"We sleep" - "Śpimy" w znaczeniu powtarzalnym : "Sypiamy"

12/6/2018, 10:51:12 PM

wiki471155

Aha. Dziękuję Teraz już wiem co to znaczy

3/3/2019, 3:47:28 PM

wiki471155

Jeszcze raz bardzo i to bardzo dziękuję. Dowidzenia

3/3/2019, 3:48:00 PM

wiki471155

Mi się nic nie sni

3/3/2019, 3:44:28 PM

wiki471155

Dziedobry cześć i czołem jestem wesoły Romek

3/3/2019, 3:48:33 PM

boguszbat

ja najczęściej koszmary

6/4/2016, 8:54:17 AM

wiki471155

Co to znaczy błąd gramatyczny

3/3/2019, 3:46:03 PM

wiki471155

Niewiem

3/3/2019, 3:46:51 PM

Jakub263864

Czym się różni my śpimy od śpimy

3/11/2019, 5:21:04 PM

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.