Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Summer ends today."

Переклад:Літо закінчується сьогодні.

2 роки тому

9 коментарів


O.Yevhen
O.Yevhen

:( дуже сумне завдання.... особливо коли його проходиш :) під кінець літа або в дощову осінь

2 роки тому

pretty.i
pretty.i

Чому в завданні переклад речення буде " Літо ЗАКІНЧИЛОСЯ согодні". " Закінчилося" минулий час, а в реченні "Summer ends today". Тоді повинно бути "Літо ЗАКІНЧУЄТЬСЯ сьогодні".

2 роки тому

0xXy

Щоб це не був минулий час на це там є "today"

1 рік тому

fish-key

літо закінчується сьогодні - каже не вірно ))

6 місяців тому

Dawojar

А чому не можна, ось так: Літо закінчується нині ?

1 рік тому

DianaBeauty

Тому що там є слово TODAY а воно взагалі то перекладається сьогодні.

1 рік тому

Dmytro24

А переклад на сайті є літо скінчиться, а не закінчується ...

7 місяців тому

Andrey02201

Я написав "кінець літа сьогодні"

2 роки тому

vitaliy2535

Це не правильно, тому що є різниця між "кінець літа сьогодні" і "літо закінчується сьогодні"

3 місяці тому