1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We do not have class today."

"We do not have class today."

Μετάφραση:Δεν έχουμε μάθημα σήμερα.

October 19, 2015

3 σχόλια


Vas1lisTz

Γιατί δεν βάζετε το course; που είναι πιο σωστό


D_..
Mod

    To course σημαίνει ένα μάθημα προγράμματος σπουδών με την έννοια της εκτεταμένης διάρκειας των διαλέξεων και όχι απλά της μίας διάλεξης όπως οι λέξεις lesson και class. Είναι δηλαδή σειρά μαθημάτων και όχι μόνο ένα. Μπορείς επομένως να πεις We don't have a lesson/class for this course today.


Vas1lisTz

    Thank you! Δεν την γνώριζα αυτήν την διαφορά στις λέξεις!

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.