"The season"

Překlad:Sezóna

před 3 roky

6 komentářů


Vlastis

Chtěl jsem Vám jen sdělit, že duolingo mě fakt chytlo. Cvičím denně a to se mi ještě nikdy nestalo a to nejsem nejmladší.

před 3 roky

PetrLokvenc

Podobně. A to "I am 73" :-)

před 2 roky

Ena938607

Toto období

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Období vám to uzná, ale aby bylo správě toto muselo by tam být this season....

před 3 roky

nmw213
nmw213

Mně je 10 a většinu slov umím anglicky ani nevím co to znamená v češtině protože už jsem práv PS: Kolik let je průměrným hráčům duolinga

před 1 rokem

fera.ferda

proc je "sezona" spatne? pisu bez diakritiky a vse malym a nikdy to nevadilo

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.