Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The season"

Překlad:Sezóna

0
před 2 roky

5 komentářů


Vlastis

Chtěl jsem Vám jen sdělit, že duolingo mě fakt chytlo. Cvičím denně a to se mi ještě nikdy nestalo a to nejsem nejmladší.

14
Odpovědětpřed 2 roky

PetrLokvenc

Podobně. A to "I am 73" :-)

2
Odpovědět1před 2 roky

Ena938607

Toto období

2
Odpovědětpřed 2 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Období vám to uzná, ale aby bylo správě toto muselo by tam být this season....

4
Odpovědětpřed 2 roky

nmw213
nmw213

Mně je 10 a většinu slov umím anglicky ani nevím co to znamená v češtině protože už jsem práv PS: Kolik let je průměrným hráčům duolinga

1
Odpovědětpřed 1 rokem