1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I do not like having a car."

"I do not like having a car."

Переклад:Мені не подобається мати машину.

October 19, 2015

15 коментарів


Fb8U1

Цікава конструкція. Комусь це речення нагадало Present Continuous, але тут його я не бачу. Having - активний дієприкметник, в українській його заміняє громіздка фраза "такий, що має". В російській дієприкметники широко вживаються як активні, так і пасивні. Having - имеющий. Виходить, що дослівно Мені не подобається бути таким, що має машину. Або простіше Мені не подобається мати машину. Я так розумію.


comandos_lviv

Але таке речення переважно вживається в загальному.
Хіба можна якусь мить не хотіти машину, а весь інший час хотіти?


Nordry

Теоретично, коли вона зненацька заглохне чи зламається прямісінько посеред автобану, так що й на узбіччя не з'їдеш, чи десь на пустельному гірському переїзді - то й не таке подумати чи захотіти можна. А потім передумати :)

А хтось просто любить велосипеди і не любить автомобілі :)

А якщо вже серйозно, то "having" тут не є вказівкою на Present Continuous, а є характеристикою процесу-стану, коли Ви є власником авто (мається на увазі, що Ви ним є у кожен момент часу, поки авто у Вашій власності).


shkrjab

Тут нічого не говориться про "want". Хоча я теж тупанув і написа "не хочу"))))))

Прикольно, інколи, звучить "англійська", що ми переводимо автоматично, не задумуючись. І якщо нас таких багато то це вже щось цікаво....


filinoGIRL

дайте хоча б 1 лінгот в мене їх 2 на заморозку не вистечає


Fb8U1

Дивно, що у Вас немає лінготів на 25 рівні. Вони регулярно поступають за певні досягнення. У мене їх 695, поділюсь.

На вихідні пропонують набрати 250 балів. Виконайте і отримаєте 10 лінготів.


crQA4

куди вони ділись?


esttet

речення трошки не логічне...


crQA4

не хоче мати машину тому що боїтся що його зупинить поліція


ne_benedickt

як побудувати це речення, щоб було не having а have?


Fb8U1

Учора я був у цейтноті, то написав дуже коротко. Спробую пояснити, як я розумію це правило.

Слово like змінює своє значення в залежності від форми наступного дієслова. Якщо це Герундій, як у вправі, то like означає задоволення. I like watching old films on TV. Мені подобається дивитися старі фільми по телевізору. Відповідно, у вправі, I do not like having a car - "Мені (не) подобається мати машину.

Щодо інфінітиву, то слово like не може мати значення Задоволення. Перед інфінітивом like означає необхідність робити щось, бо так треба. I like to wash up as soon as I finish eating. Я вмиваюсь, як тільки закінчую їсти. Це може бути і без задоволення, але я знаю, що так робити правильно.

З огляду на це, вважаю, що у цій вправі недоречно вживати інфінітив to have, бо тут немає необхідності не мати машини.

Зверніть увагу на запитання, з якого починається той сайт. Do you know the difference between The bus stopped to pick up the children and The bus stopped picking up the children?

Тут ідеться про інше слово, stop. Але форма дієслова змінює зміст речення. З інфінітивом - пояснюється, чому зупинився автобус. Цей автобус зупинився, Щоб підібрати цих дітей. З Герундієм - повідомляють, що саме припинилося. Цей автобус припинив (перестав) Підбирати цих дітей.

Як бачимо, не завжди можемо довільно вибирати між герундієм і іфінітивом. Сподіваюсь, що я правильно тлумачу це правило.

Ось ще один сайт про це правило. https://www.perfect-english-grammar.com/gerunds-and-infinitives-verbs-4.html


Fb8U1

Щодо використання герундію чи інфінітива після деяких дієслів почитайте тут https://learnenglish.britishcouncil.org/intermediate-grammar/verbs-followed-by-ing-or-by-to-infinitive-2

Зокрема, інфінітив після like означає, що дія виконується не тому, що хочеться, а тому, що так треба. Детальніше дізнаєтесь за посиланням.


Vadym_H

"Мені не подобається мати автівку". Шановний Дуолінґо, й де тут помилка?


okomen

я не хочу мати машину - ?


[заблокований користувач]

    Теж думаю, що так теж правильно

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.