1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My girlfriend is from Brazil…

"My girlfriend is from Brazil."

Překlad:Moje přítelkyně je z Brazílie.

October 19, 2015

9 komentářů


Lymon65

Moje přítelkyně pochází z Brazílie je špatně?

November 17, 2015

MichalDragan

tiez tomu nechapem. Však pochadzi by malo byt o.k.

November 12, 2016

Frantik7

nemohu pouzit obecne girlfriend jako mila?

April 11, 2017

zdeninar

Proč nemůže být: Moje kamarádka je z Brazilie?

February 23, 2019

Tetana75

Protože kamarádka je míň než přítelkyně

June 3, 2019

Vclav921059

Proč nemůže být: Moje nápadnice je z Brazílie. Je to vztah něco jako mezi nevěstou a kamarádkou.

July 15, 2019

opilykorab

Presto,ze jsem zaplatila 20 lingotů za vikendovy pobyt bez dosahu internetu,pocitate mi kurz opet od 1. dne.PROČ?

July 16, 2019

vladimirbz

když to říká žena, znamená to, že možná budou lesbičky ?

July 21, 2019

KaeiM.Pevn

Hmmm, ano i ne, už jsem zažil, že vdaná naprosto určitě hetero žena napsala na svůj fcb u fotky kde večeřela s holkama, že byla venku s 'my girlfriends' ale to je hrozně hovorové. A aby to nebylo málo, 'I was out with my gurls' (doslova 'Byl jsem venku s mýma holkama' může prohlásit gay a ano myslí své gay kamarády, asi šli na nějakou párty nebo tak.

July 25, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.