"The cat walks."

Překlad:Ta kočka chodí.

October 19, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JaraZemek

Já tam slyším The cat works - neuznalo mi to :-D


PavelMache

A kocici chuze?


[deaktivovaný uživatel]

    Nechápu proč se tam píše to s ??


Nemesis_NaR

    Protože u třetí osoby čísla jednotného (on, ona, ono) se ke slovesu přidává koncovka "s". Já popravdě nechápu, proč to lidem dělá problémy, vždyt to je tak jednoduché v porovnání s češtinou:

    "já chodím, ty chodíš, on chodí, my chodíme, vy chodíte, oni chodí = I walk, you walk, he walkS, we walk, you walk, they walk"


Zdenour1

    Slyším "d kem loks", pri rychlosti zelva "v ket volks". Proč tak šílený rozdíl mezi rychlostmi přehrávání?


rbulej

    Ja jsem slisel works :-)

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.