"The cat walks."

Překlad:Ta kočka chodí.

před 3 roky

7 komentářů


PavelMache

A kocici chuze?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

a cat walk

před 1 rokem

Elika468412

Nechápu proč se tam píše to s ??

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože u třetí osoby čísla jednotného (on, ona, ono) se ke slovesu přidává koncovka "s". Já popravdě nechápu, proč to lidem dělá problémy, vždyt to je tak jednoduché v porovnání s češtinou:

"já chodím, ty chodíš, on chodí, my chodíme, vy chodíte, oni chodí = I walk, you walk, he walkS, we walk, you walk, they walk"

před 2 roky

JaraZemek

Já tam slyším The cat works - neuznalo mi to :-D

před 6 měsíci

pvko6
pvko6

taky se mi tu plete walks a works - zní to stejně

před 1 měsícem

Zdenour1

Slyším "d kem loks", pri rychlosti zelva "v ket volks". Proč tak šílený rozdíl mezi rychlostmi přehrávání?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.