Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The problem does not affect the whole system."

Переклад:Ця проблема не впливає на всю систему.

2 роки тому

6 коментарів


VasylKlymk

Ця проблема не впливаю на цілу систему

2 роки тому

OlehYakubiv

Ця проблема НЕ ВРАЖАЄ всю систему

2 роки тому

Rost72
Rost72

То ти їм обовєязково перекладай артиклі,ти не приймає з перекладеним артиклем!В одному реченні перший THE приймає,а другий THE не приймає!Задовбався вчити українські речення,щоб мені прийняло відповідь!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 місяці тому

..ICOC

Де слово на?

7 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

"affect" не потребує прийменника перед доповненням, проте його переклад "впливає" - потребує "на". Можна коряво перекласти "Вона не афектує мене" - не вражає, не збуджує.

2 тижні тому

Dmy_S
Dmy_S

Хіба основне значення whole - це "весь", а не "цілий"? Коли іноді перекладали, напр., "вони переслідували мене весь день" як "they followed me whole day", ця фігня казала, що так неправильно, треба "all day".

2 тижні тому