Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The problem does not affect the whole system."

Переклад:Ця проблема не впливає на всю систему.

2 роки тому

4 коментарі


VasylKlymk

Ця проблема не впливаю на цілу систему

2 роки тому

OlehYakubiv

Ця проблема НЕ ВРАЖАЄ всю систему

2 роки тому

Rost72
Rost72

То ти їм обовєязково перекладай артиклі,ти не приймає з перекладеним артиклем!В одному реченні перший THE приймає,а другий THE не приймає!Задовбався вчити українські речення,щоб мені прийняло відповідь!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 місяці тому

..ICOC

Де слово на?

6 місяців тому