1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я знайшов кожний лист, який …

"Я знайшов кожний лист, який він написав моїй мамі."

Переклад:I found every letter that he had written to my mother.

October 19, 2015

7 коментарів


exlawyer77

може хтось пояснити, чому в першій половині речення використано паст сімпл, а в другій - паст перфект? чому не можна застосувати логіку закінченої дії у минулому до першої половини і написати i had found?


George539676

Тому що в він "знайшов колись листи" (past), а написані вони були ще давніше (past perfect). Це типове узгодження часів.


IgorKovalov

i found every letter he had written to my mother почему не принимает без that?


hiflex1

That's just because Duo isn't perfect. Your sentence is correct.


deniko
Mod
Plus

Thank you both for your comments. This translation is now being accepted.


maxim_uz

а почему that а не which


Oleg_Dm

З 'which' також приймає.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.