1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My wife has received a promo…

"My wife has received a promotion."

Переклад:Моя дружина отримала підвищення.

October 20, 2015

7 коментарів


Sasha04M

чому не можна сказати ,,моя жінка...'' пише що це неправильно!


Andrii_Zakarp

Тому що адміністрації сайту впадло повиправляти елементарні помилки


IgorDanyliuk

Тому що жінок багато а дружина одна. (с) укр.приказка. Wife - це дружина


DmytroBurianov

Жінка = дружина


AndriyHubysh

Одержала=отримала


i5tHPGuX

Wow! Які ви всі нетерплячі! Пройдуть роки поки щось зміниться у перекладах.


Andrii253295

жінка і дружина .... ну я б не сказав, що це помилка...явно адмін. жінка)))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати