1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My wife has received a promo…

"My wife has received a promotion."

Переклад:Моя дружина отримала підвищення.

October 20, 2015

13 коментарів


Sasha04M

чому не можна сказати ,,моя жінка...'' пише що це неправильно!


Andrii_Zakarp

Тому що адміністрації сайту впадло повиправляти елементарні помилки


IgorDanyliuk

Тому що жінок багато а дружина одна. (с) укр.приказка. Wife - це дружина


DmytroBurianov

Жінка = дружина


AndriyHubysh

Одержала=отримала


i5tHPGuX

Wow! Які ви всі нетерплячі! Пройдуть роки поки щось зміниться у перекладах.


Andrii253295

жінка і дружина .... ну я б не сказав, що це помилка...явно адмін. жінка)))


StepanZhyv

тут немає адміна, лол (або будь якої іншої люди яка відповідає за підтримку курсу)


IgorDanyliuk

вже є. але завалів розгрібати багато, не до всього одразу добирається


Petrosem

Моя дівчина не= моя дружина. Так само жінка не= дружина.


Dmy_S

Кожна сільодка - риба, але не кожна риба - сільодка. Жінка - це не дружина. Але дружина - це жінка (якщо, звісно, не йдеться про військо). Тобто, перекладати слово woman як "дружина" - неправильно, а от слово wife перекладати як "жінка" - цілком. Те саме з дівчатами: girl - це лише "дівчина", а от "дівчина" - це ще й girlfriend.
Ну і доводиться вчергове згадувати про відсутність єдиного підходу в розробників: у деяких інших завданнях переклад "wife" словом "жінка" не викликає у програмуліни жодних заперечень.


ValentynaR9

Кожна "сільодка" - то оселедець☺


HaikKhacha1

переведите на русский пожалуйста

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.