"Because he drinks."

Překlad:Protože on pije.

October 21, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Gymnastical

In English, if people say someone "drinks" but the drink isn't specified, it means they're drinking alcohol. Dela čeština to také?


Nemesis_NaR

Yes, without context, it would probably be the first thing to come in mind.


alexander.pesak

kvůli tomu, že pije?


KaeiM.Pevn

No, neplést "because" a "because of"...


shimmir

To první slovo zní úplně jinak než jsme se kdysi učili! A to i pomalu...My se učili výslovnost (bi' ko:z)! Že by toho Američané tolik vyslovovali jinak?!


KaeiM.Pevn

Ze jste se neco ucili.... A co jako? Vyslovnost na ceskych skolach je priserna a audio u Dua taky neni svetove. Pokud chcete vedet jak kdo co vyslovuje staci zajit na youglish.com a slovo tam zadat, vyjedou videa kde se nachazi I a prislusnym textem.


shimmir

Měl jsem na základce učitelku, co byla pár let v Anglii, po vojně jsem pár let chodil na kurz s profesorem, co učil víc jazyků a měl i mezinárodní zkoušky přímo z Oxford English. Vykládal o metodách, které tenkrát zde byly utopií. Hlouběji se o jazyky zajímal, měl nahrávky z různých částí Anglie vč. londýnské cokney a taky nás upozornil na odlišná slova, když jsme četli v kanadském hokejovém časopise o Nefomanském a Fardovi, jak emigrovali a získali angažmá v NHL. A mám v mobilu dva slovníky, ten Valentův má vedle transkripce i možnost si slovo přehrát. A umí i tohle: https://androidaplikace.cz/index.php/2017/11/anglicko-cesky-slovnik-valenta-umi-vyhledavat-slova-podle-toho-jak-zni/☝


Daniel192005

říká to ,,because you drinks":(


kacenka9

je tam jasne 'he'


nueby

Navrhuju test prckem. Jinak se nehneme z místa.


kacenka9

Test prckem probehl. Dite nevidici text slysi 'he'. Napoprve.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.