"Because he drinks."

Překlad:Protože on pije.

před 3 roky

9 komentářů


Gymnastical
Gymnastical

In English, if people say someone "drinks" but the drink isn't specified, it means they're drinking alcohol. Dela čeština to také?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Yes, without context, it would probably be the first thing to come in mind.

před 2 roky

Daku_
Daku_

Zrovna jsem se na to chtěla zeptat :-)

před 2 týdny

alexander.pesak

kvůli tomu, že pije?

před 9 měsíci

Jaroslav58884

Kvůli tomu že pije. Nechápu proč ne.

před 7 měsíci

Daniel192005

říká to ,,because you drinks":(

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

je tam jasne 'he'

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Navrhuju test prckem. Jinak se nehneme z místa.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Test prckem probehl. Dite nevidici text slysi 'he'. Napoprve.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.