1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The elephants eat apples."

"The elephants eat apples."

Переклад:Ці слони їдять яблука.

October 21, 2015

8 коментарів


nazarcometa

Дякую. Повчально


blues_k

чому перед слонами є артикль the, а перед яблуками ні? Чи буде правильним речення The elephants eat an apples. ?


Rizdvo

1) Артикль a / an - це невизначений артикль. Він вживається тільки з іменниками в однині. Тому "an apples" - невірно!
Можна було б "The elephant eats an apple".

2) А the - це визначений артикль. Він може вживатися як з іменниками в однині, так і в множині. "The elephants" = "Ці слони".

Взагалі, можна сказати і "Elephants eat apples" - "Слони їдять яблука", маючи на увазі, що всі слони (як травоїдні) їдять яблука. :))


blues_k

дякую за чітке роз'яснення!)


Rizdvo

You're welcome!


ERdN390930

Чому перекладає ці тварини слони? Там ж немає слова animals.


Daryna591950

Тут все вірно!


BJEK13

ЕТО САМИЙ ПЛОХОЙ СПОСОБ УЧИТЬ ЯЗКИ ХТО ЗА

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати