"She presents a book."

Překlad:Ona představuje knihu.

October 21, 2015

14 komentářů


vladka730606

Kdyz se podivate do jakéhokoliv slovniku, najdete sloveso present mimo jine jako darovat. Proto bych netvrdila ze to nikdy neznamena darovat!

November 15, 2015

jgstcd

Komentar dole to vysvetluje. Mimochodem ucit se anglictiny z ceskych slovniku nelze doporucet.

May 31, 2016

MonikaRajtrova

Také jsem použila sloveso předvádí a neuznalo to.

May 31, 2016

Nemesis_NaR

A kde to bylo? V aplikaci? Pokud ano, tak by řesením mohlo být odstranit dvojitý hlavní preklad, pokud tam teda je. Třeba se na to nekdo z kolegů podívá.

A jinak doporučení - aplikace má vícero much a proto uzivatelům radíme - kdyz uz Duo v mobilu/tabletu, tak radsi pres prohlizec.

May 31, 2016

gabrook

Neznamená "present" též darovat? Tedy: Ona daruje knihu.

October 21, 2015

MarquiseDeBat

Present jako podstatné jméno znamená dárek, ale jako sloveso to darovat neznamená nikdy.

October 21, 2015

jgstcd

Nerekl bych "nikdy". Ve vete "she presents him with a book" takovy vyznam ma, ale to "with" je tam povinne.

May 31, 2016

DagmarSakt

Také jsem použila sloveso předvádí a neuznalo to.

February 9, 2018

Marcela766860

Ona prezentuje svou knihu mi beuznalo

January 16, 2019

kacenka9

Tam neni nikde "svou".

May 14, 2019

KuzmaKuzma1

Ona uvádí knihu.

May 14, 2019

Bigboy681

šlo by použít presents = představuje ?

February 10, 2016

kacenka9

to je ale hlavni preklad

February 10, 2016

Bigboy681

neuznalo mi to, bylo tam sloveso předvádí

February 11, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.