1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She presents a book."

"She presents a book."

Překlad:Ona představuje knihu.

October 21, 2015

11 komentářů


vladka730606

Kdyz se podivate do jakéhokoliv slovniku, najdete sloveso present mimo jine jako darovat. Proto bych netvrdila ze to nikdy neznamena darovat!


jgstcd

Komentar dole to vysvetluje. Mimochodem ucit se anglictiny z ceskych slovniku nelze doporucet.


MonikaRajtrova

Také jsem použila sloveso předvádí a neuznalo to.


gabrook

Neznamená "present" též darovat? Tedy: Ona daruje knihu.


MarquiseDeBat

Present jako podstatné jméno znamená dárek, ale jako sloveso to darovat neznamená nikdy.


jgstcd

Nerekl bych "nikdy". Ve vete "she presents him with a book" takovy vyznam ma, ale to "with" je tam povinne.


DagmarSakt

Také jsem použila sloveso předvádí a neuznalo to.


Marcela766860

Ona prezentuje svou knihu mi beuznalo


kacenka9

Tam neni nikde "svou".


PetrBillian

Ona prezentuje tu knihu - ale také neuznalo!


KuzmaKuzma1

Ona uvádí knihu.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.