Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She presents a book."

Překlad:Ona představuje knihu.

před 2 roky

5 komentářů


vladka730606

Kdyz se podivate do jakéhokoliv slovniku, najdete sloveso present mimo jine jako darovat. Proto bych netvrdila ze to nikdy neznamena darovat!

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Komentar dole to vysvetluje. Mimochodem ucit se anglictiny z ceskych slovniku nelze doporucet.

před 2 roky

MonikaRajtrova

Také jsem použila sloveso předvádí a neuznalo to.

před 2 roky

gabrook

Neznamená "present" též darovat? Tedy: Ona daruje knihu.

před 2 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Present jako podstatné jméno znamená dárek, ale jako sloveso to darovat neznamená nikdy.

před 2 roky