1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I ate many apples."

"I ate many apples."

Çeviri:Ben çok elma yedim.

October 21, 2015

18 Yorum


Bisnev99

Many için bayağı diyemezmiyiz ?

February 10, 2016

AzraGryffindor

Sen çok tatlıymışsın. Sen bayağı tatlıymışsın. Birinde daha bir kesibnlik, eminlik var.

August 9, 2019

ddltwipek

Benzer anlamlar raporlayın :)

April 17, 2016

bra559758

Many sadece olumsuzlarda ve soru cumlelerinde kullanılmıyor mu?

September 4, 2016

candost2

Philip Newton vediğin bağlantıda da ate --> eyt diye telafuz edilmiş. Tekrar dinle lütfen.

November 18, 2015

mizinamo

Kaydedilmiş sesi istemedim; yazılmış tanımı istedim.

  • /eɪt; British ɛt/
  • daha sonra, /eɪt; especially British ɛt/
  • daha sonra ("British Dictionary" = İngiltere İngilizcesi Sözlükten), /ɛt; eɪt/

Hepsi her ikisini gösteriyor.

November 18, 2015

FahriCekirge

Çok sayıda elma yedim- cevabını kabul etmedi.

April 15, 2016

ddltwipek

Ama belki de cok sayida elma yemedi cok elma yedim derken belki de dilimini kasrediyordur ben oyle dusundum

April 17, 2016

FahriCekirge

Öyle yorumlanabilmesi yine de benim cevabımın doğru cevaplar arasında yer almasına engel değildir

April 18, 2016

yavuz276231

Many sadece olumsuzlarda ve soru cumlelerinde kullanılmıyor mu?

June 30, 2017

ABDNGILLIB

Many ve much sadece bicimce ve anlamca olumsuz cümlelerde (cümlede en az 1 "not" eki) kullanılmaz mı? Eğer anlamca olumsuz bicimce olumlu ise too many/ too much kullanmaz mıyız?

December 17, 2017

onurelmas

Ate ile eat arasinda okunus farki yok gibi

October 21, 2015

Selcen_Ozturk

çok fazla var aslında . ate eyt, eat iit gibi okunur. google translate ya da benzeri bir yere ikisini yanyana yazıp arka arkaya dinleyin

October 21, 2015

mizinamo

"ate" için "et" gibi telaffuz da var.

October 21, 2015

AlexinNotTurkey

Nerede acaba? Daha once boyle bir telaffuz duymadim ben.

October 21, 2015

mizinamo
October 21, 2015

ddltwipek

Hayir oyle bi telaffuz yok,british veya normal ingilizcede eyt diye okunur

April 17, 2016

mizinamo

var. http://www.dictionary.com/browse/ate bakın mesela: "[eyt; British et]" ve daha alt "[eyt; especially British et]"

http://www.merriam-webster.com/dictionary/eat : "\ˈāt, dial or British ˈet\"

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/ate : "uk /et/ /eɪt/ us /et/ /eɪt/"

http://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/ate : "(ɛt ; eɪt )"

Sizin sözlüğünüzde telâffuz "et" olmasa, daha iyi sözlüğe ihtiyacınız olur.

April 17, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.