1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка мета такого лікування?"

"Яка мета такого лікування?"

Переклад:What is the purpose of such treatment?

October 21, 2015

7 коментарів


Andrii_Zakarp

Поясніть хтось будь ласка, чому не можна сказати ""What is the goal of such treatment?"


orestn

В англійській є відмінність між goal (something that you are trying to do or achieve) та purpose (the reason why something is done or used). В даному випадку речення перекладено дослівно, а мало би бути приблизно так: "У чому причина, що ви обрали саме таке лікування?".


vasyapb

А "objective" підходить?


fish-key

Чому "the purpose", а не "a purpose"?


Fb8U1

У подібних запитаннях іменник завжди вживається з означеним артиклем, бо йдеться про цілком визначену відповідь.


Mr.Xee

What is the goal of such curing?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати