"You eat chicken."

Переклад:Ви їсте курку.

3 роки тому

7 коментарів


cyberua

You eat a chicken. курку можна поражувати, чи це якесь виключення?

3 роки тому

NadinGerman

напевно, мають на увазі "курятину", як збірне поняття

2 роки тому

Milkho
Milkho

Такий варіант теж має прийматись.

2 роки тому

mar14ka-mar14ka

Поясніть, будь ласка, чому без артикля?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Якщо поставити артикль, мова йтиме про окрему курку. Без артиклю тут розуміється курятина, як різновид м'яса.

2 роки тому

zvuki.ukr.net
zvuki.ukr.net

Ти їси курку. Чомусь не підходить...

5 місяців тому

dfYE9

Хахаха мені смішно

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.