1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You eat chicken."

"You eat chicken."

Переклад:Ви їсте курку.

October 21, 2015

15 коментарів


zvuki.ukr.net

Ти їси курку. Чомусь не підходить...


mar14ka-mar14ka

Поясніть, будь ласка, чому без артикля?


Milkho

Якщо поставити артикль, мова йтиме про окрему курку. Без артиклю тут розуміється курятина, як різновид м'яса.


cyberua

You eat a chicken. курку можна поражувати, чи це якесь виключення?


NadinGerman

напевно, мають на увазі "курятину", як збірне поняття


Milkho

Такий варіант теж має прийматись.


AndrewPfaifer

"Ти їш курку" - чому помилка?


Milkho

(що робити?) - їсти. (що робиш?) - їси.
(що робите?) - їсте.


SHVIDER

ВИ їсте курку


7Q1c2

Ви їсте курку


dfYE9

Їж ане їш


dfYE9

Хахаха мені смішно


gug120

Неправильна вимова


LeraKuba

А ви вкурсе що там мало юути ти їсиш курку

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.