Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"You eat chicken."

Переклад:Ви їсте курку.

2 роки тому

13 коментарів


cyberua

You eat a chicken. курку можна поражувати, чи це якесь виключення?

2 роки тому

NadinGerman

напевно, мають на увазі "курятину", як збірне поняття

2 роки тому

Milkho
Milkho

Такий варіант теж має прийматись.

2 роки тому

mar14ka-mar14ka

Поясніть, будь ласка, чому без артикля?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Якщо поставити артикль, мова йтиме про окрему курку. Без артиклю тут розуміється курятина, як різновид м'яса.

2 роки тому

dfYE9

Хахаха мені смішно

6 місяців тому

zvuki.ukr.net
zvuki.ukr.net

Ти їси курку. Чомусь не підходить...

4 місяці тому

AndrewPfaifer

"Ти їш курку" - чому помилка?

2 роки тому

NadinGerman

їж, а не їш

2 роки тому

SHVIDER

ВИ їсте курку

2 роки тому

Milkho
Milkho

(що робити?) - їсти. (що робиш?) - їси.
(що робите?) - їсте.

2 роки тому

7Q1c2

Ви їсте курку

9 місяців тому

dfYE9

Їж ане їш

6 місяців тому