1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми на сцені."

"Ми на сцені."

Переклад:We are on stage.

October 21, 2015

6 коментарів


EwgenES

А чому без артикля?


nuttello4ka

чому не може бути "scene"?


Georgepetlukh

Тому, що: scene - це певна дія (картина, постановка), а stage - це певне місце, подіум.


Liubov576071

Чому on stage а не on the stage?


svit80

Сцена - іменник.Хіба ні?Тоді чому тут немає артикля?


Nema_ya

Чому немає артикля? Чи можна і так і так?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.