Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There is dust on the table."

Çeviri:Masanın üzerinde toz var.

2 yıl önce

10 Yorum


AydanOzan1

Masanın üzeri tozludur şeklinde ceviremez miyiz

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"The top of the table is dusty." Dust, toz / Dusty, tozlu demektir. Sizden çevrilmesi istenen cümle bu değil , o yüzden maalesef çeviremezsiniz.

2 yıl önce

halfcircassian

dust kelimesini kum olarak düşünmüştüm. kum fırtınası denildiğinde dust kullanılıyor. biri açıklarsa sevinirim.

2 yıl önce

GulerH
GulerH

Kum sand, kum fırtınası sandstorm. Ben hiçbir kaynakta dust'ın kum olarak çevirisini görmedim

1 yıl önce

GulerH
GulerH

Ben raporladım. Türkçe'de masa tozlu diyoruz. Üzerinde diye belirtmezsek kimse altında diye anlamıyor.

1 yıl önce

mhndsemre

Dust ile powder ayni anlama gelmezmi

1 yıl önce

iitenbilen

There kullanmasak olmaz mi?

1 yıl önce

AliUZUN9

Their is there okunuşlarında benim kulağımın algılamadığı incelik nedir

1 yıl önce

Batuhan466252

Masanın üzeri tozlu neden kabul edilmiyor aydınlatır mısınız

1 yıl önce

Gokhunal

Dust'ın çöp anlamı da mevcut değil mi?

1 yıl önce