"Do you want to play with me?"

Μετάφραση:Θέλεις να παίξεις μαζί μου;

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


Vas1lisTz

Το "θέλεις να παίξουμε" γιατί είναι λάθος;

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή αποκλείει το "with me" μαζί μου. Δεν ταιριάζει να πούμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί μου;"
Και αν λέγαμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί;" αυτό στα αγγλικά είναι "Do you want to play together?".

πριν από 3 χρόνια

Vas1lisTz

Ευχαριστω!

πριν από 3 χρόνια

TTroK6VC

Υπάρχει πρόβλημα χρόνου στήν μετάφραση τών Ελληνικών...!

πριν από 1 χρόνο

TTroK6VC

Τό παίξεις στά Ελληνικά είναι μέλλοντας.

πριν από 1 χρόνο

ntimosp

Γιατι η απάντηση "θέλεις να παίζεις μαζί μου" είναι λάθος; Το play σημαίνει παίζω η παίξω; Δε βλέπετε ότι "να παίξεις" είναι μέλλοντας;

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.