"Do you want to play with me?"

Μετάφραση:Θέλεις να παίξεις μαζί μου;

October 22, 2015

6 σχόλια


Vas1lisTz

Το "θέλεις να παίξουμε" γιατί είναι λάθος;

October 22, 2015

ssurprize

Επειδή αποκλείει το "with me" μαζί μου. Δεν ταιριάζει να πούμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί μου;"
Και αν λέγαμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί;" αυτό στα αγγλικά είναι "Do you want to play together?".

October 22, 2015

Vas1lisTz

Ευχαριστω!

October 22, 2015

TTroK6VC

Υπάρχει πρόβλημα χρόνου στήν μετάφραση τών Ελληνικών...!

June 3, 2017

TTroK6VC

Τό παίξεις στά Ελληνικά είναι μέλλοντας.

June 3, 2017

ntimosp

Γιατι η απάντηση "θέλεις να παίζεις μαζί μου" είναι λάθος; Το play σημαίνει παίζω η παίξω; Δε βλέπετε ότι "να παίξεις" είναι μέλλοντας;

November 13, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.