1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Do you want to play with me?"

"Do you want to play with me?"

Μετάφραση:Θέλεις να παίξεις μαζί μου;

October 22, 2015

6 σχόλια


Vas1lisTz

Το "θέλεις να παίξουμε" γιατί είναι λάθος;


ssurprize

Επειδή αποκλείει το "with me" μαζί μου. Δεν ταιριάζει να πούμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί μου;"
Και αν λέγαμε "Θέλεις να παίξουμε μαζί;" αυτό στα αγγλικά είναι "Do you want to play together?".


Vas1lisTz

Ευχαριστω!


TTroK6VC

Υπάρχει πρόβλημα χρόνου στήν μετάφραση τών Ελληνικών...!


TTroK6VC

Τό παίξεις στά Ελληνικά είναι μέλλοντας.


ntimosp

Γιατι η απάντηση "θέλεις να παίζεις μαζί μου" είναι λάθος; Το play σημαίνει παίζω η παίξω; Δε βλέπετε ότι "να παίξεις" είναι μέλλοντας;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.