"У мене особливі стосунки з ним."

Переклад:I have a special relationship with him.

October 22, 2015

11 коментарів
Це обговорення закрито.


AndriiAndriichuk

Приймає з артиклем в однині і без артикля в множині...


deniko
Mod
Plus

Так. Українською ми говоримо про відносини/стосунки у множині, а англійською можна говорити як в однині:

I have a good relationship with my father - У нас із батьком добрі стосунки

Так і в множині:

I have good relationships with my father - з таким же перекладом


riyko

Цей переклад неправильний як на мене I have a special relationship with him тому що тут використовується однина.


Kaminari_Okami

"Relationships" (стоункИ) вживається для позначення РІЗНИХ видів чи типів стосунків. А коли йдеться про якийсь один різновид стосунків (хоч у нас це формально множина), то використовується слово "relationship". Таким чином можна припустити, що з кожним із батьків у нас окремий вид відносин, тому там і додається закінчення -s.


Fb8U1

Згоден щодо однини в англійській, але українською прийнято говорити про стосунки у множині. Інакше буде кострубата фраза.


dima9839

Чому тоді в реченні про важливість стосунків з батьками relationships?


Fb8U1

Можливо, це тому, що батьків двоє, тож і стосунки з двома - у множині (relationships)?


martianINSAID

Яка різниця with чи from


Fb8U1

Розгорнемо словник на словах from і with. Там описано, які значення може приймати кожен із цих прийменників. Побачимо, що вони не взаємозамінні, хоч перекладатись можуть однаково: З (із).


nsFz13

А чи варто згадати тут слово ''стосунок'' що до однини?


deniko
Mod
Plus

Перепрошую, не дуже зрозумів запитання. Ви пропонуєте таке речення українською?

У мене особливий стосунок з ним.

Українською так просто не говорять. Чи мова про щось інше?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.