1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Do not play on the street."

"Do not play on the street."

Переклад:Не грай на вулиці.

October 22, 2015

17 коментарів


muc3

При прослуховувані чітко чути ,, on a street,, --- хоча цей варіант не приймає...


VitaliyTar2

Британський варіант - Do not play in the street.


LawrinGetIn

бавитись - не піходить заміст грати?


a3wZ10

НЕ БАВСЯ НА ВУЛИЦІ це також варіант.Будь ласка і йому дайте шанс на існування.


Halyna_ua

знак запитання укінці пропущений?


Fb8U1

Це не питальне речення, а заперечувальне. Дієслово у наказовій формі: do not play - не грай.


jyLb3

...заперечувальне ?.. хіба?


Fb8U1

Вам не сподобалося слово "заперечувальне"? ☺ Формування української термінології триває, тому деякі терміни існують у кількох варіантах. Зокрема, я зустрічав як "заперечувальне", так і "заперечне". Останнє частіше, тому тепер я пишу так.


gtc2015

Це не питальне речення, а заперечувальне.

Не наказове?


Fb8U1

Якщо є наказові речення, то це наказове.)


gtc2015

Тоді я ще додам, що в українській мові наказових речень немає. Є спонукальні. І наказовий спосіб дієслова.
Англомовні тут так не заморочувались: Imperative Sentences & Imperative Mood.


gtc2015

Та ніби досі були Imperative Sentences... https://opentalk.org.ua/langstory/nakazovi-sponukalni-rechennya/


Fb8U1

Я відповів так, бо зараз я на дачі, а інтернет тут ледь живий. Перевіряти щось не маю змоги, то вдячний за інформацію. Тепер я повністю згоден )


galdemch

все ж українською Не грати,а гратиСь -хіба на музичних інструментах або ж у футбол- то так і пишіть


jyLb3

Грати-те саме, що гратися 1. З подругами ніколи не грала [Маруся] і.. до них і не виходила (Квітка-Основ'яненко, II, 1956, 65); А вона, моя голубка, Нічого не знав. Мов кошеня на припічку З старим котом грає... (Тарас Шевченко, II, 1953, 165).

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.