"I hope to get a job."

Переклад:Я сподіваюсь отримати роботу.

October 22, 2015

15 коментарів
Це обговорення закрито.


a.gybrienko

чому відповідь "я маю надію отримати роботу" враховується як не вірна?


Kaminari_Okami

"I hope to get a job"


Halyna_ua

дякую) а в чому відмінність? бо в українській то синонімічно


Kaminari_Okami

Це якщо буквально перекладати з української, адже у вихідному реченні не було слова, співвідносного з "маю" ) А так - різниці практично ніякої, просто мова українська настільки багата, що один і той самий зміст можна передати настільки великою кількістю різних варіантів, що розробникам дуже важко врахувати ВСІ можливі варіанти перекладу. Саме тому нас і просять перекладати якомога ближче до оригіналу.


ctype_real

Я сподіваюся знайти роботу


Ddenss

Знайти - FIND , а GET - заволодіти, здобути, отримати , надбати і т.д.- саме отримати у власність щось, чи когось, з метою зиску, або просто задоволення :) FIND і всі його форми це конкретно процес та результат - шукав, шукаю, О ЗНАЙШОВ! Ніби так.


ctype_real

в англійській - так. а в українській слово "отримати" використовується лише для конкретної роботи - "я сподіваюся отримати ЦЮ роботу" - I hope to get the/this job . а "знайти" у контексті роботи - це не лише "знайти" але і "отримати"


ctype_real

ну це imho. я так бачу :)


HWnp12

Згодна. Мені теж різало слух, що тут не вистачає артиклю "the".


KinderComputrix

Просто "знайти" перекладається на англійську як "find".


3RW92

Сподіваюсь і сподіваюся -- одне і теж!!!


Nazarko1997

написав "i hope to get a gob", чому не вірно?


Olly_1052

Тому що "робота" англійською - Job, а не Gob


Ihor378768

І знову синоніми держати і тримати - це ж те саме! То тоді, яка різниця між одержати й отримати?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.