"El s-a simțit bine."

Traducere:He has felt well.

acum 3 ani

4 comentarii


GiuliaStef10

Nu trebuia sa apara si "have", pentru a forma propozitia "He has felt good"?

acum 2 ani

FlaviaIoni

Ambele variante sunt bune: si cea pe care o zici tu și cea din aplicație. Insa sunt doua timpuri verbale diferite. Cea la care faci tu referire present perfect se formează din verbul "to have" la prezent + forma a treia a verbului de conjugat. Si exprima o actiune trecuta ce are legatura cu prezentul. (Cauta pe net present perfect pt mai multe exemple) Cea prezentata in aplicație past tense este forma a doua a verbului. Si exprima o acțiune trecuta si încheiată Feel - felt - felt Dupa cum observi forma a doua si forma a treia a verbului sunt identice. Dar există și verbe cu forma diferită Break - broke - broken She broke into my hose She has broken into my house Uită-te pe net la list of irregular verbs.

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.