1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a little piece."

"It is a little piece."

Çeviri:O küçük bir parçadır.

October 22, 2015

6 Yorum


MrOfisa

Bu o ne farkeder


ATurkishWoman

"Bu" kelimesi, elinde olan bir şeyi göstermek için kullanılır.

"O" kelimesi, parmakla gösterilen birşey için kullanılır.


altanuymaz

Little ayni zamanda küçük değil midir? O küçük bir parçadir yazdim hata verdi. O minik bir parçaymis.


Selcen_Ozturk

yukarıya bakarsanız cevap zaten o. başka bir hata yapmış olabilirsiniz


Lisa_Jisoo

Ben kelime bankasından yaptım orda küçük diyo


Lisa_Jisoo

Başka bir hatan vardur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.