1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a little piece."

"It is a little piece."

Çeviri:O küçük bir parçadır.

October 22, 2015

9 Yorum


MrOfisa

Bu o ne farkeder


ATurkishWoman

"Bu" kelimesi, elinde olan bir şeyi göstermek için kullanılır.

"O" kelimesi, parmakla gösterilen birşey için kullanılır.


power_of_kebab

Maalesef Duolingo'cum Bu kelimesini This olarak alıyor.


Hatice844651

'O bir küçük parçadır' yazdım kabul etmedi, doğru cvp 'O küçük bir parçadır ' mış.. :-) Olabilir mi böyle bir şey...


altanuymaz

Little ayni zamanda küçük değil midir? O küçük bir parçadir yazdim hata verdi. O minik bir parçaymis.


Selcen_Ozturk

yukarıya bakarsanız cevap zaten o. başka bir hata yapmış olabilirsiniz


Ji_ji_jisoo

Ben kelime bankasından yaptım orda küçük diyo


Ji_ji_jisoo

Başka bir hatan vardur


power_of_kebab

"O az bir parçadır" da doğru olmaz mı *

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.