1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He has bread."

"He has bread."

Traducere:El are pâine.

October 22, 2015

11 comentarii


SucykaS

Care e diferenta dintre has si have?


1ScufitaRosie1

Sunt forme ale verbului To have la prezent : I - have; you - have; he/she/it - has; we - have; you - have; they - have.


david697053

have si hase fac parte din verbul have got


Buburuza12

Am spus de 3 ori corect dar a zis ca am gresit


sabimna1

have are si has are la loc unestele si o sa vezi


RalucaChab

Chiar am invatat engleza


EsteraMari3

Sincer splicatia e buna!An mai avut.o de cateva ori dar din primele lectii nu poti spune ca stii engleza la perfectie...unii nu stiu nici romana:))


AlexPotinc

Răspunsul corect,e, el are pâine.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.