Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nechybím jí."

Překlad:She does not miss me.

před 2 roky

9 komentářů


vlada246294

Je to srozumitelné ale nikdy bych to asi tak ne přeložila

před 1 rokem

Dejdej182

Prosím, nemá tato věta spíše význam - "Ona mi nechybí"? Překlad - "Nechybím jí", se mi nezdá správný. Možná se ale mýlím. Děkuji

před 2 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

To miss someone má asi nejpřesnější překlad postrádat někoho. Napovědět by vám měl tvar zájmena a pořádek slov - angličtina striktně dodržuje pořádek podmět - sloveso - předmět.

před 2 roky

Dejdej182

Děkuji za odpověď.

před 2 roky

xx44
xx44

podle mého názoru : Nechybím jí. - I don´t miss her.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ne. Myslete na to jako na sloveso "postrádat": "She doesn't miss me = Ona mě nepostrádá."

Ono je to v té angličtině logičtější než v češtině - bavíme se o jejím pocitu a tudíž podmět by měl být "she = ona". Proto "She doesn't miss me - Ona mě nepostrádá - Jí já nechybím."

před 1 rokem

xx44
xx44

má to logiku - díky :-)

před 1 rokem

Jra68962

Nezlobte se , ale vaše vysvětleni je naprostá hloupost. Nechybím jí. Tato věta vyjadřuje přece můj pocit. !!!Protože ho prezentuji já.

před 3 týdny

Lukito10

Nechybim ji. Ona me nepostrada. ZS - 1. veta - nevyjadreny podmet - ja. 2. veta - podmet - ona. Ja nejsem zadny profik, ale pripada mi to tady, ze pouzivate jen helpforenglish a google prekladac, tak zkuste to druhe pouzit na tyto vety...

před 2 týdny