"Цей поїзд зупиняється в Гановері?"

Переклад:Does this train stop in Hannover?

October 23, 2015

4 коментарі
Це обговорення закрито.


OlehYakubiv

Важко вгадати як точно пишеться місто Hannover


SerhiiSorokin

Так є ж підказки.


aED118

Можете уточнити, чому перед stop не стоїть to?


deniko
Mod
Plus

to в реченні ставиться перед другим дієсловом (не завжди, але часто)

Наприклад: I want to go - Я хочу поїхати; Tom managed to finish his task on time - Том спромігся закінчити завдання вчасно

Тут help теж фатично друге дієслово, але це питання, і "перше" дієслово does не потребує зв'язки to. Відштовхуватися тут потрібно від твердження, а не питання:

This train stops in Hannover

Переформатування твердження у питання включає додавання does, але to немає звідки з'явитися

Але якщо у твердженні було to, воно залишиться і в питанні

I want to go.

Do I want to go?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.