Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Hello, good morning."

Překlad:Ahoj, dobré ráno.

před 2 roky

8 komentářů


PavlaVesela129

proč nejde .. dobrý den? tohle se běžně používá.

před 9 měsíci

rodinakhem

já se připojuji, proč není uznáno "ahoj, dobrý den"?

před 8 měsíci

V.V.5

Protože morning je ráno den je day

před 1 týdnem

robod.cz

Doporučuji Vám přečíst si článek zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2007062401-anglicke-pozdravy Pozdrav "Good day" se, tuším, naposledy používal v Anglii devatenáctého století.

před 1 dnem

vilmasak

dva pozdravy dohromady ?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ano, to moc nedává smysl, proto se přikláním k teorii, že se jedná o pozdrav a přání dobrého rána, které není myšleno vyloženě jako pozdrav.

před 2 roky

JnSlank

V predosle lekci bolo vysvetlene, ze tento pozdrav znamená dobry den. Ze dobre rano oni ani nepoznaju.

před 3 týdny

robod.cz

Dokážu si představit věty - "Ahoj, dobrý den". Zdravil jsem je postupně, jak procházeli dveřmi. - V případě, že první projde mě známý člověk a jako druhý vejde např. starší člověk, či představený. Zde by pak denní čas nehrál roli.

před 1 dnem