1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Hello, good morning."

"Hello, good morning."

Překlad:Ahoj, dobré ráno.

October 23, 2015

10 komentářů


rodinakhem

já se připojuji, proč není uznáno "ahoj, dobrý den"?


V.V.5

Protože morning je ráno den je day


robod.cz

Doporučuji Vám přečíst si článek zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2007062401-anglicke-pozdravy Pozdrav "Good day" se, tuším, naposledy používal v Anglii devatenáctého století.


JnSlank

V predosle lekci bolo vysvetlene, ze tento pozdrav znamená dobry den. Ze dobre rano oni ani nepoznaju.


vilmasak

dva pozdravy dohromady ?


Voyta
Mod

Ano, to moc nedává smysl, proto se přikláním k teorii, že se jedná o pozdrav a přání dobrého rána, které není myšleno vyloženě jako pozdrav.


robod.cz

Dokážu si představit věty - "Ahoj, dobrý den". Zdravil jsem je postupně, jak procházeli dveřmi. - V případě, že první projde mě známý člověk a jako druhý vejde např. starší člověk, či představený. Zde by pak denní čas nehrál roli.


Verka179013

Nejde tohle vynechat? Pořád dokola jedno a to samé. Jaký to má význam?


Monika707430

Asi to rikam malo zretelne, protoze to opakuji porad do kola a nic....

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.