"My zavoláme toho doktora."

Překlad:We will have called the doctor.

před 3 roky

9 komentářů


LeopoldBar

Pomocné slovo have není ve výběru

před 7 měsíci

Vojtech0

Ve výběr sloves mi to nenabídlo sloveso call v minulém čase ale pouze v přítomném což je chyba. vytvoření před budoucího času tedy nebylo možné.

před 1 měsícem

Bereniel
Bereniel

ve slovní zásobě pro sestavení věty chybí slovo "have"!

před 1 měsícem

Olav642008
Olav642008

We will have called the doctor. To je sice hezké ale slovo called není ve výběru slov - tudíž chyba a dle textů co zde jsou již docela dlouho :(

před 1 měsícem

L0max
L0max

"called" nebylo mezi slovy ve výběru pouze "call"

před 3 týdny

L000SER

Chybi tu slovo called nabizi to pouze moznost call!!!!

před 3 týdny

L000SER

Kdy bude opravene slovo called a bude tak pridane do vyberu? Bez toho slova neni mozne dokoncit lekci!

před 3 týdny

Lucy827281

proč je ve větě budoucí čas "will" a přitom minulý "called" ..?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady se jedna o cviceni na predbudouci cas. Neco se v budoucnosti stane nez se stane neco jineho. Treba "Nez prijede sanitka, umre" = He will have died before the ambulance is going to arrive.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.